این متن شعر آهنگ وبلاگم هست : که تقدیم میکنم به ...

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

من که یاری ندارم

چشم انتظاری ندارم

 قاصدک برو برو که با  تو کاری ندارم

قاصدک به چشم من                   غصه ی یک دردی برو 

  میدونم برای من خبر نیاوردی برو

توی هفتا آسمون من یه ستاره ندارم

کسی که عشقه منو به یاد بیاره ندارم

ندارم دلی که یک لحظه به یادم بزنه

ندارم هیچ کسی رو که فک کنی یار منه

قاصدک برو برو که با تو کاری ندارم

من که یاری ندارم چشم انتظاری ندارم

خیلی وقته اونی که براش میمردم دیگه نیست

قاصدک ها رو به یادش میشمردم دیگه نیست

خیلی وقته که دارم با تنهایی سر میکنم

همه ی قاصدک های شهرو  پر پر میکنم

قاصدک برو برو

قاصدک برو برو که با  تو کاری ندارم

چشم انتظاری ندارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 20 تير 1398برچسب:,ساعت9:12توسط علی | |